Maddie & Tae – Die From A Broken Heart (Official Music Video)

Maddie & Tae – Die From A Broken Heart (Official Music Video)


♪ HEY MOMMA, HOW DO YOU GET
A RED WINE STAIN OUT OF YOUR
FAVORITE DRESS ♪ ♪ BLACK MASCARA OFF A
PILLOW CASE ♪ ♪ CURE A ONE TOO
MANY HEADACHE ♪ ♪ MOMMA CAN I COME AND
MAYBE STAY A FEW DAYS THIS
WEEKEND OR NEXT ♪ ♪ AND HEY, HOW DO YOU GET A
RED WINE STAIN OUT OF YOUR
FAVORITE DRESS ♪ ♪ HOW DOES HE SLEEP AT NIGHT ♪ ♪ MOMMA THE NERVE OF THIS GUY ♪ ♪ TO LEAVE ME, SO EASY ♪ ♪ AM I GONNA BE ALRIGHT ♪ ♪ I WANNA KICK MYSELF FOR
FALLING SO HARD ♪ ♪ MOMMA, CAN YOU DIE FROM A
BROKEN HEART ♪ ♪ CAN YOU ASK DADDY, IF HE’S
GOT TIME TO COME AND LOOK AT
MY FRONT DOOR ♪ ♪ IT GOT SLAMMED LAST NIGHT ♪ ♪ AND NOW IT DON’T CLOSE RIGHT ♪ ♪ AND JUST PROMISE THAT YOU
WON’T TELL HIM EVERYTHING AND
KEEP THAT PISTOL IN A DRAWER ♪ ♪ MOMMA PLEASE DON’T SAY ♪ ♪ I’M GONNA LAUGH ABOUT
THIS SOMEDAY ♪ ♪ YOU DIDN’T SEE THE WAY HE
DROVE AWAY ♪ ♪ HOW DOES HE SLEEP AT NIGHT ♪ ♪ MOMMA THE NERVE OF THIS GUY ♪ ♪ TO LEAVE ME, SO EASY ♪ ♪ AM I GONNA BE ALRIGHT ♪ ♪ I WANNA KICK MYSELF FOR
FALLING SO HARD ♪ ♪ MOMMA, CAN YOU DIE FROM A
BROKEN HEART ♪ ♪ OH, A BROKEN HEART ♪ ♪ CAN YOUR KNEES GIVE OUT FROM
PRAYING SO HARD ♪ ♪ CAN YOU GO BLIND FROM CRYING
IN THE DARK ♪ ♪ WAS IT EVER REALLY REAL ♪ ♪ IF HE DON’T FEEL LIKE I FEEL ♪ ♪ HOW DOES HE SLEEP AT NIGHT ♪ ♪ MOMMA THE NERVE OF THIS GUY ♪ ♪ TO LEAVE ME, SO EASY ♪ ♪ AM I GONNA BE ALRIGHT ♪ ♪ HOW DOES HE SLEEP AT NIGHT ♪ ♪ MOMMA THE NERVE OF THIS GUY ♪ ♪ TO LEAVE ME, SO EASY ♪ ♪ AM I GONNA BE ALRIGHT ♪ ♪ I WANNA KICK MYSELF FOR
FALLING SO HARD ♪ ♪ MOMMA, CAN YOU DIE FROM A
BROKEN HEART ♪ ♪ A BROKEN HEART ♪

100 comments

  1. I've gotten crap from a guy at a bar for playing your songs but I really don't care because you ladies are great.

  2. I hope you ladies don't get caught up in the she should have a solo, she is this, she is that. You both sound great together like Brooks and Dunn… it works! Keeping doing what you do!

  3. In love with this song, only found it 2 days ago, I've lost count of how many times I've already played it to learn the lyrics by heart. Lol

  4. I LITERALLY GET ACTUAL CHILLS WHEN TAE SHOWS UP AT THE END IN THE BLACK DRESS AND SITS DOWN IN THE CHAIR BEHIND MADDIE. i was watching the video with my friend and she got chills too! something about it, can’t put my finger on it, but it’s so powerful, like she feels emboldened without this guy who’s been holding her back or something. such a beautiful video honestly.

  5. I have 5 daughters and they call momma bout everything under the sun. They also call momma to fix the door, car, medical care… you name it lol

  6. You are looking so attractive love you😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘

  7. I'm sitting here trying to hold back tears. So beautiful, so hurtful, so real I love it. Definitely a new fave πŸ’•

  8. I feel this in the depths of my soul. I asked myself some of these same questions only last year. Unfortunately it was also the year I lost my mom right before it all happened. This hits me hard. Beautiful song…

  9. At first I only watched the video for Ricardo but damn I like the song even though I'm not really into this type of music. Love this video and song.

  10. Wow what a beautiful song sung by beautiful ladies we all seek the wisdom of our mothers during times of trouble and heartbreak

  11. I came home from work one day to all of his stuff gone..and just a note…this song makes me unable to breathe.

  12. My boyfriend just broke up with me today πŸ˜“ we dated for 8 years it hurts like hell and I’m trying so hard to keep a good face for my friends and family. I honestly don’t know though if I’ll be okay my heart hurt so bad .

  13. πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸŒΈπŸŒΈπŸŒΈ β™₯β™₯β™₯β™₯πŸŒΈπŸŒΈπŸŒΈπŸ’—πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’—πŸ’— πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸŒΈπŸŒΈπŸŒΈ Jesus Christ is the Son of God & promises you eternal life if you simply believe Him.

    He promised to also heal your body. (Just ask Him)

  14. This song fits me just right bc my bf left me and I have a broken heart it hurts so much 😒😒😒

  15. Sometimes songs like this make you cry ova a guy you never hadπŸ˜” but I felt every word of it. β€œHow does he sleep at night ? Mama the nerve of this guy.”

  16. When we need to relax and disconnect from the world,
    One way to do this is through good music.
    Knowing how to play or sing is a gift, but even those who don't have it,
    the so-called musical gift …
    You can also resort to a beautiful song,
    to enjoy the best of life …
    Thanks! … Beautiful Music and A Beautiful Video …

  17. I would love to come to Madison square garden to see you guys perform but unfortunately I have no one to watch my 3 year old son because its just him and I and I would bring him but 3 at night and public transit, he won't sit still first off and he's a real dragon when it comes to his bed time lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ so for now I'll watch this video and the rest and get all emotional and shit 😘

  18. Wish I had someone to talk to about my situation but then I feel embarrassed to let friends or family know how I’ve been treated. Great song ❀️

  19. Felt this in my soul as I go through a break up feeling. Would absolutely love to know where that red dress is from though!

  20. I live for country music , just an island girl single mom working her butt of to take care of her baby boy, I cry , when I'm sad to country, I dance with my baby to country, I sing to him only country songs , i hope he appreciates it as much as I do while he grows up

  21. 1 minute in and crying ugly tears like I'm not at work. The nerve of these girls making me feel so much. πŸ˜­πŸ’”

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *